Kamis, 17 Desember 2009

INJIL LESO HOO, 14-12-09

OLEH: FRANSISKUS BORGIAS M.
PENELITI PADA CCRS (Center for Cultural and Religious Studies UNPAR Bandung)
MAT.21:23-27



Poli hitu ga Yesus ngo nggere one Bait Allah; cang du ajarn Hia nitu, mais sangged tuang-tuang mese agu sangged taung ata tu'a laingn data Yahudi, mai cumang Hia; mai rei dise situ ga, "Le rang apa peng Hau ho'o panded sangged taung apa so'o ta? Cei de ata teingn rang hitu latang te Hau?" Mai waled Yesus ga nggere one ise, "Aku kole manga ca reig latang te meu, agu eme mau nganceng walein rei Daku, hitu po Aku kole wale agu tae one meu le rang apa Aku ho'o panded sangged taung apa situ. Nia main wili ga cebong nggeluk diha Yohanes? Eta mai surgan, ko one mai ata manusian?" Olo bantang cama taud ise, agu ne nggo taed cama isen: "Eme ne nggo'o tae dite, eta mai surgan, ne nggo'o kole de waleng Diha latangt ite: Eme ne nggitu ga,co'o tara toe imbin le meu? Landing eme ne nggo'o tae dite ga: one main manusian, ite hoo rantang ata lawa do so'o, ai sangged taung lawa do so'o imbi hia Yohanes hitu nabi." Itu tara ne nggoon wale dise ga one Yesus: "Toe bae lami walen rei Dite hitu ta." Mai taed Yesus ga latangt ise: "Eme ne nggitu ga, Aku kole toe keta ngoengG te toi agu meu le rang apa Aku pande sangged taung apa so'o."


Bandung, 13-12-09
Sis BM.
CCRS Bandung.

Tidak ada komentar: